Ja alltså... vad ska man tro haha

Det är så sjukt. Jag har inte velat skriva exakt vad jag ätit dem senaste... ja typ två veckorna haha, har verkligen tjockat mig såååå jävla mycket. För att ta ett ex ätit upp ett paket bregott 200g på en vecka, typ en hel baugette av storlek large, typ... 25-30 bullar under helgen fram tills idag haha... nougat och alltså ja. Massa mat helt enkelt...

Först vägde jag 48,6, panik tänkte jag, får skylla mig själv. Det var visserligen under ... tants röd besök med haha 8-) Sen gick jag ner till 48,2 och sen 47,9 och nu imorse var det mellan 47,6-7.... Så det måste alltså varit vatten som gjorde att jag gick upp. Men alltså hur kommer det sig egentligen?:S Okej att jag iten gått ner men fan vad glad jag är att jag inte gått upp!!

Men känns som att jag kommer tro att jag kan äta hur mycket som helst nu...Och då lär jag gå upp i vikt

Men en grej jag kom på, det kan ju vara så att jag itne går upp då jag inte äter så kalorika "måltider" utan det blir mer sallad oc ja gratänger... Så kommer resten av kalorierna ifrån det onyttiga skitet. Tänk hur det hade blivit ifall jag åt normala måltider haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0