Matsedel dag 2

Kan nämna att igår så jobbade jag så allting blev lite knasigt, men summa sumarum gick hela kalaset på runt 850 kcal. Och då även inräknat alla smakprov på glassen samt halva salladen med vinägr dressing jag tryckte i mig innan jobbet. Och idag blir det kinabuffén, får se till att käka mycket grönsaker bara. Brukar oftast vara det som finns i det vegetariska kinesiska maten så;D
Igår vid klockan 24 eller så fixade jag iordning två formar med grönsakgratänger också, fick för mig att jag skulle äta det till middag men sen såg jag att så inte alls var fallet;D

Frukost
En skiva rostat bröd med bregott(A) och fun light.
Lunch
Tofu och en sallad med tzatsiki och ett glas vatten.
Middag
Kinabuffé
Mellis
Kanske te, eller bara vatten



Vill bara säga att ifall ni vill se vad och hur jag egentligen byter ut så är det bara att kolla på mitt tidigare inlägg där orginalen står!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0