Förlåt

Vet att jag vart superdålig på att uppdatera. Men har inte haft lust, känt mig så grymt äcklad av mig själv, har inte ens velat titta mig själv i spegeln, hur ska jag då kunna prata med er om allt liksom. Urk.

Jaha, har det hänt något särskilt på senaste då? Nja, jag ska flytta i februari... Not that fun känner jag. Ska börja gå på gym igen, finns ett i närheten vid vår nya boplats. Vill gärna gå nån kurs i vår också, funderat på typ dans eller kanske matlagning. Dansen känns bäst men matlagningen är också roligt, så får kolla runt på det där.

Vad mer, jo juste haha, idag upptäckte jag att jag fått köldskador på tårna. Har jag vart ute och vandrat  i snön i strumplästen? Nejnej, suttit hemma. Ja så mycket fryser ja faktiskt. Den senaste veckan har vart helt sjuk, okej att jag alltid brukar vara lite kall. Men nu har det vart extremt! Iaf åter till köldskadorna, för några dar sen börja det spänna och sticka i ena tån. Trodde ja hade slagit den och tänkte inte mer på det, men igår upptäckte blåsor jag runt den tån och även några andra. Vafan är det här undra jag. Inatt kunde jag iten sova pga att när fötterna var under täcket blev det alldeles för varmt och kändes typ som när man går in i duschen efter att ha vart ute i 40-. Ut med fötterna men då blev det för kallt. Så jag vakna typ 30 gånger under dem 6 timmar jag fick sova. Imorse var det ännu fler tår som gjorde ont, spände och fler blåsor. Mamma kom med förslaget att det kunde vara pga av kyla. Jag googla och nu har jag köldskador.

Gud vilken intressant berättelse! Tycke rinte ni också det? Känner mig nästan stolt över att jag kunde skriva något sånt!

Kommentarer
Postat av: vibbl

livet har sina smaker eh? :p hemskt det där med sköldskador :( hoppas det är bättre nu, lite varmare ute nu verkar de som. kul också att du vågar satsa på kurser, något jag aldrig vågat direkt :P, omogen jag är :(, lycka till! :d

2010-01-18 @ 16:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0